Sider

27. januar 2017

Overall og bukse

Jeg synes denne ble så skjønn! Jeg elsker han her karen her. Denne gangen prøvde jeg litt andre stoffkombinasjoner og synes det ble en artig vri.

DSC_0253pic

Stoffet på nesen er retro, skikkelig fint! Kanskje litt vanskelig å se siden det bare er en liten smakebit.

DSC_0256pic

Samme kunde ville også ha en bukse i denne herlige fargen. Den er så fin! Jeg elsker støvete farger og det går igjen både på stoffer jeg bruker, klærene mine og interiøret. Både overallen og buksen er i str 92.

PicMonkey Collage

I love how the overall turned out. I just love the cute guy with the retro nose. The same customer also wanted a pais of soft pants and got a monster at the bum.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3