Sider

8. januar 2016

Softline 2.0

Denne softlinen sydde jeg til en kunde i høst. Softlinen er i utgangspunktet helt lik som den første jeg laget, men jeg har gjort et par endringer.
DSC_0029
I steden for å ha anorakksnor med stramming rundt kanten, har jeg lagt inn et strikk. Jeg har ikke helt bestemt meg for hva jeg syntes var best, så fremover blir det gjerne litt ulike versjoner.
DSC_0030
Kunden ønsket også en vimpelrekke. De er veldig kjekke å sy, for det går fort og så er de så utrolig søte.
DSC_0031

This is the second softline I’ve sewn. I have added a few alterations, but I haven’t decided what I liked best or what works best, so there might be some different solutions on the softflines in the future.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Takk for at du tar deg tid til å legge igjen en kommentar til meg! Det settes stor pris på. <3